beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 5 november 2014

30år

Av Becca - 5 november 2014 17:44

"Idag har jag och pappa varit tillsammans i 30år!"
Jadu mamma, grattis!
Femton år gamla kärade de ner sig och fick för 19år sedan fick de sitt första barn...
På tal om familj; det är fars-dag på Söndag! GAH!
Tror att jag köper nån bakelse och bakar cupcakes.
Mamma jobbar hela dagen och mina bröder bryr sig inte ett skit...
Suck it up och ta tag i skiten...
Jag vet inte vad vi ska köpa till honom... urgh!

Har varit helt knäckt idag, abstinens besvär DELUX! saknar musiken!
Är tillslut så jävla desperat att jag sliter fram mina halvt trasiga hörlurar och ber en bön om att de ska fungera!
De gör de!! Glad tjej!!

Konfirmation om några månader... (halvår typ...)
Rätt så taggad...

Ledsen över att jag inte har mer att säga...
Kram!

 
 
SS

SS

5 november 2014 23:36

Fördel med att inte ha nån kontakt med sin pappa: du behöver aldrig någonsin komma ihåg farsdag

http://ss-blogg.bloggplatsen.se

Becca

6 november 2014 17:23

Men... det där ju bara sorgligt! Det är ju mysigt när man får pyssla om gubben! Go' fika!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards